Driving range og Puttinggreen

Vores Driving range er beliggende yderst i baneanlægget ved siden af og langs med Hul O1.

.................................................................................

Driving range er åben alle dage fra kl. 08.30 med følgende undtagelser:

Alle mandage åbner drivingrange først ca. kl. 11.00 pga. klipning af banen.

Drivingrange kan være lukket i kortere tid pga. undervisning og arrangementer. Der er frie bolde på driving range for greenfeegæster, sponsorer og medlemmer.

I perioder med frost er boldautomaten lukket. Der må i disse perioder opsamles bolde. For gæster, der ikke betaler green-fee til hverken den lille eller den store bane, koster brug af driving range og frie bolde 30 kr. pr. dag. Betalingen giver samtidig adgang til at benytte klubbens øvrige træningsfaciliteter Puttinggreen og Indspilsgreen.

Regler for driving range: - Slå boldene mellem snorene når de er opsat. - På plateauet H

----------------------------------------------------------------------

Putting green

Putting green er beliggende umiddelbart nord for klubhuset foran tee-stedet til Hul 1 og på vej til de øvrige træningsbaner.

For gæster, der ikke betaler green-fee til hverken den lille eller den store bane, koster brug af Putting green 30 kr.
Betalingen giver samtidig adgang til at benytte klubbens øvrige træningsfaciliteter driving range og indspilbanen.

-------------------------------------------------------------------