Feriegolf 2023

Spil på 3 golf baner i Vestjylland - et samarbejde mellem Lemvig, Struer og Trehøje Golfklubber

--------------------------------------------------------------

Kort om golfbanerne:

Trehøje Golfbane:

"Midt ude i det midtjyske "ingenmandsland" ligger dette mesterværk af en golfbane, hvor naturskønhed og udfordring går hånd i hånd.

Struer Golfbane:

Golfbanen har en fantastisk smuk beliggenhed på sydsiden af Oddesund. Bane er en rigtig sea-side-bane med en eventyrlig udsigt over Limfjorden. Fra fairway på Hul 11 er der udsigt over vand 300 grader rundt.

Lemvig Golfbane:

Lemvig golfbane bølger sig gennem et bakket og åbent fjordlandskab, hvor det mere er de vide udsigter over Lem Vig og Lidenlund end blæsten og bakkerne, der tager pusten fra en, men som på de gode gamle sea-side baner spiller bakkerne og vinden selvfølgelig med – og mod.

------------------------------------------------------------

Pakken indeholder:

1 x green fee til Trehøje Golfklub

1 x green fee til Struer Golfklub

1 x green fee til Lemvig Golfklub

Samlet pris 675 kr. pr. pers.

(Pakken kan købes i sekretariatet i de 3 klubber)