FORMÅL

Onsdagsherrernes formål er at få et hyggeligt spil golf under de givne matchproportioner, herunder at støtte juniorarbejdet i klubben samt andre aktiviteter i klubbens efter matchudvalgets beslutning.

----------------------------------------------------------------

TILMELDING, PRIS OG TIDSPUNKT

Onsdagsherrerne starter den 3. April, og spiller hver onsdag. Du tilmelder dig via golfbox. Det er en social match, og det er for alle, så vis hensyn og tag andre med, hvis der er plads i bolden. Informationer i sæsonen vil løbende blive bragt på onsdagsherrernes Facebook side med navnet: Onsdagsherrerne. Her kan du tilmelde dig. Vi er pt. 161 medlemmer.

Prisen er 30 kr pr. gang elller 500 kr for hele sæsonen.

-----------------------------------------------------------------

HVEM KAN DELTAGE?

Alle mænd med banetilladelse og medlem af Struer Golfklub (min. 18 år – fylder 18 år i 2024)

---------------------------------------------------------------------

SPILLE INFO

Der spilles 22 matcher – man behøver ikke at deltage i alle for at være med. Starttider er fra solopgang til kl. 17.00. Find en Tee-tid der passer dig – hvis du ikke kender nogen, og ønsker at deltage så kontakt en fra Matchkomiteen, så tager de dig med.Der spilles igen i år i 3 rækker.Rækkeinddelingen foretages ud fra Hcp 0 – 21,9 spiller Slagspil i A + B RækkerneDeltagerne deles i to lige store rækker.C Rækken er for Hcp > 22,0 spiller Stableford

---------------------------------------------------------------------

GUNSTART

På sidste onsdag i månederne, april - maj - juni - august afvikles Gunstart. Start kl.16.15

Gunstarten vil blive afholdt som Match i Matchen med egne præmier. Her vil desuden være udlevering af præmierne til månedens vindere på par 3 hullerne.

Gunstart er lig med fællesspisning, og der vil blive serveret, når din bold kommer ind, altså ingen ventetid.

Vi ser frem til en god sæson med fine scores.

--------------------------------------------------------------

MATCHKOMITE 2024