Greenfee, greenfeeaftaler og leje af buggy

Vi glæder os til at tage imod gæster som har lyst til at besøge vores smukke bane. Herunder finder du vores greenfee og buggy priser, samt info om vores greefeeaftaler. Du booker din startid via golfbox, og betaler i klubben via Probox. du kan få hjælp til betaling ved at henvende i Cafeen eller i Golfshoppen.

---------------------------------------------------------------

Priser seniorer

• 18 huls bane (pris hele dagen)  350,- Kr.
  • Gæstespiller sammen med et klubmedlem  200,- Kr. (Et fuldgyldigt medlem af Struer Golfklub må tage tre gæstespiller, som er fuldgyldigt medlem af en anden dansk golfklub, med ud at spille på 18 huls banen. Værtsspilleren skal spille på bold med gæstespillerne.)
  • Ugekort (6 dages golf)  1.500,- Kr.
  • 10 stk. greenfeebilletter 3.000,- Kr. (De 10 greenfeebilletter er ikke personlige og gælder spil på alle ugens dage.)
  • Grupper på mere end 20 personer; pris pr. person 250,- Kr.
  • På dage med spil til vintergreens betales der halv greenfee.
  • Der er ingen handicapbegrænsning, gyldigt DGU kort uden nogen mærkning skal kunne forevises på forlangende.
  • Spillere med flexmedlemskab kan ikke gøre brug af nogen af rabatordningerne, men betaler altid fuld greenfee.

Al betaling foregår via PROBOX som du finder i receptionen, du kan betale med dankort, mobilepay eller kreditkort.

Greenfee gæster på 18 hulsbanen har altid gratis adgang til vores pay an play bane, og gratis bolde på vores Drivinrange

Juniorer

Er du juinor medlem i din hjemmeklub, skal du kun betale halv greenfee.

Struer Golfklub er med i ordningen "Greenfee frit spil juniorer". Ordningen gælder i overensstemmelse med DGU´s gensidige ordning.

Er din hjemmeklub med i ordningen "Begrænset gratis greenfeeordning", kan op til 3 juniorer spille gratis for hver medfølgende voksen,der betaler fuld greenfee  350- Kr.

Denne ordning gælder i overenstemmelse med DGUs gensidige ordning, se en oversigt over hvilke klubber der er med i ordningen her.

Leje af buggy

• Leje af buggy (18 huller) koster 250 kr. (du booker din buggy i Golfbox)
  • Leje af trolley pr. dag 30,- Kr.

Leje af golf sæt til Pay and play bane

Leje af golfkøller til vores pay and play bane (1 bag + ½ sæt) pr. dag 100,- Kr.

Al betaling foregår i receptionen på PROBOX - betaling med Dankort, mobilepay eller kreditkort (der modtages ikke kontanter).

Greenfee-aftaler i Struer Golfklub

Du kan spille til halv greenfee i Struer Golfklub, hvis du er fuldgyldigtmedlem i en af nedenstående klubber.

• Aars Golfklub
  • Ikast-Tullamore Golfklub
  • Lemvig Golfklub
  • Morsø Golfklub
  • Nordvestjysk Golfklub
  • Sebberkloster Golfklub
  • Skive Golfklub
  • Sydthy Golfklub
  • Trehøje Golfklub
  • Tullamore Golfklub

-----------------------------------------------------------------

Rabat på 100 kr:

Spil Struer Golfklub med en rabat på 100 kr. hvis du er fuldgyldigt medlem i en af følgende klubber:

• Holstebro Golfklub
  • Storådalens Golfklub

Fast pris aftale

Du kan spille til en fast pris i Struer Golfklub hvis du er fuldgyldigt medlem i en af nedenstående klubber:

• Dejbjerg Golfklub - spil for 200 kr.

-----------------------------------------------------------------