Mallorca 2020 - Struer Golfklubs Klubtur i 2020.

Skrevet d. 17/08-2019 af: Martin Lundsager

Kære medlem af Struer Golfklub.

Struer Golfklub og Bravo Tours arrangerer igen til næste år en golf Klubtur, denne gang til Mallorca med afgang fra Billund lørdag den 21. marts 2020. Hvis Bravo Tours får flyafgang fra Aalborg til Mallorca fredag, lørdag eller søndag den 20,21 eller 22 marts, så har jeg aftalt med Bravo Tours, at vi flyver fra Aalborg.

Start golfsæsonen i Mallorcas forårssol, med en golfrejse til Mallorca, hvor vi skal spille fire forskellige baner, banerne er Son Vida, Son Quint, Son Muntaner og Santa Ponsa.

Vi skal bo på Hotel - Globales Palma Nova – Bravo-kat.3+, tæt på øens hyggelige hovedstad Palma, med All inklusive.

Pris pr. person v/2 pers. I dobbeltværelse med All Inklusive 8.698 kr. ikke golfere kan deltage i Klubturen for 6.698 kr.

Prisen inkluderer også, transfer lufthavn-hotel t/r, transport af golfbag på fly, præmiepakke, bus til golfbanerne t/r, Tourleder Alfred Dyrmose og Dansk rejseleder fra Bravo Tours.

Struer Golfklub har indgået en samarbejdsaftale med Bravo Tours.

Husk derfor altid på – når du vælger en golfrejse/Klubtur med Bravo Tours, så støtter du din klub økonomisk, da Bravo Tours årligt til Struer Golfklub udbetaler et beløb pr. købt golfrejse med Bravo Tours.

På nuværende tidspunkt, er der bindende tilmelding til Klubturen fra 14 golfere og 1 ikke golfer.

Alle tilmeldte har tidligere deltaget i Struer Golfklubs Klubture.

Begrænset deltagerantal i Klubturen er 24 golfere. Først til mølle princippet er gældende.

Deadline for tilmelding er 30. november 2019.

Tilmelding og spørgsmål kan stilles til Alfred Dyrmose på   dyrmose@altiboxmail.dk   eller tlf. 21427780

Se PDF filen / plakaten, med yderligere oplysninger her

Venlig hilsen