Klubmesterskab Struer Golf klub 2018

Skrevet d. 27/08-2018 af: Søren Hyllen

Klubmesterskab i Struer Golfklub

I den forløbne weekend – lørdag 25. og søndag den 26. august, er der blevet afviklet klubmesterskaber i Struer Golfklub.

Lørdagen bød på dårligt vejr i form af en masse regn først på dagen, men tørvejr det meste af eftermiddagen. Søndagen blev derimod præget af en meget frisk vind fra vest.

Der blev spillet i 7 forskellige rækker og resultaterne blev:

Åben dame række:                   Vinder:              Karin Gorm Pedersen               169 slag(2 runder)

Runner up:       Gertrud Kongsgaard                 182 slag(2 runder)

Åben herre række:                    Vinder:              Nicolai Skipper Andersen         222 slag(3 runder)

Runner up:       Mikkel Berg Krøll Nielsen        244 slag(3 runder)

Midage herre:                            Vinder:              Ruben Søndergaard                  156 slag(2 runder)

Runner up:       Johnny Bek                                 170 slag(2 runder)

Senior herre:                              Vinder:              Karsten Sørensen                      170 slag(2 runder)

Runner up:       Sten Frederiksen                        184 slag(2 runder)

Veteran herre:                           Vinder:              Søren Peder Hedegaard          178 slag(2 runder)

Runner up:       Peer Kjeldsteen                          185 slag(2 runder)

Stableford dame:                      Vinder:              Hanne Ø. Nielsen                      65 point

Runner up:       Lisbeth Dencker                         58 point

Stableford herre:                       Vinder:              Lars Nielsen                                72 point

Runner up:       Arne Christensen                       67 point

De dygtige vindere kan ses på billedet.