Dahl Biler turnering

Skrevet d. 10/09-2018 af: Søren Hyllen

Søndag den 9. september afviklede vi den traditionsrige Dahl Biler turnering i Struer Golfklub. Optakten til turneringen havde ikke været så god, da vi både fredag og lørdag, samt natten til søndag havde fået rigeligt med regn – faktisk så meget regn, at banen næsten ikke var spilbar.

Af den grund var vi nødt til at indføre nogle midlertidige regler, som satte de normale golfregler ud af spil. Dog var vi så heldige, at regnen ophørte kl. ca. 7:30 og efterfølgende blev det helt fantastisk sensommervejr, som gjorde at turneringen kunne gennemføres uden problemer.

Resultaterne blev:

A-rækken:

1.      Anitta Olsen                                       67 netto
  2.      Hans Christensen                              70 netto
  3.      Nicolai Skipper Andersen                 71 netto
  4.      Mikkel Berg Krøll Nielsen                  72 netto

B-rækken:

1.      Thomas Andersen                             43 point
  2.      John Børsting Jensen                         38 point
  3.      Henrik Sejersen                                  37 point

I kampen om at komme nærmest flaget i første slag blev resultatet:

Hul 2.            Karsten Andersen                                    4,52 meter