GOLFRING VEST 2024

Golfring Vest er en aftale der giver dig mulighed for frit at spille på 5 andre baner. som medlem i Struer Golfklub koster det 600 kr. for et år. Når du er medlem af Golfring Vest, må du tage dine egne børn, der er juniorer, med GRATIS på de øvrige baner.

Golfring Vest aftalen fortsætter i år 2024. Har du købt et medlemskab i 2023, så udløber dit medlemskab d. 31.12.2023.

Ønsker du medlemskab af Golfring Vest i 2024, og dermed mulighed for frit at benytte banerne fra 1.1.2024 i Lemvig Golfklub, Morsø Golfklub, Nordvestjysk Golfklub, Skive Golfklub og Sydthy Golfklub, så er tiden kommet for at forny / købe et medlemskab.

----------------------------------------------------------------

Hvem kan benytte tilbuddet?

Tilbuddet kan købes af fuldgyldige senior og ynglinge medlemmer.

(Tilbuddet kan ikke købes af Flex-, Distance-, Langdistance- og Senior 100km+ medlemmer).

----------------------------------------------------------------

Prisen i år 2024 er uændret kr. 600,- pr. person.

Det eneste du skal gøre er at overføre kr. 600,- til konto nr. 9119 000 394 3496. - Husk at skrive dit DGU-medl.nr. og navn på overførslen.

Først når du er registreret, kan du bestille starttid på de øvrige baner til kr. 0,-.

Er du ikke registreret i Golfring Vest, vil du blive opkrævet greenfee.

OBS - Vær` opmærksom på, at registreringen af din overførsel kan tage 3-4 dage og længere, hvis der er ferie eller andet fravær på kontoret.

Du modtager IKKE et Golfring Vest bagmærke eller nummer. – Alt registreres i Golfbox.

---------------------------------------------------------------

Hvordan:

Når du booker starttid på en af fritspils banerne skal du benytte dit DGU-medlemsnummer, helt på samme måde, som når du skal spille en bane der ikke er med i fritspils ordningen. Det er vigtigt du ALTID booker starttid og ligeledes ALTID bekræfter din starttid, da klubberne afregnes greenfee pr. spillede runder.

---------------------------------------------------------------

Gyldighed:

Golfring Vest medlemskabet er gyldigt i perioden 1.1.2024 – 31.12.2024.

-----------------------------------------------------------------