Hall of Fame

Her finder du den nyeste banerekord samt en oversigt over Hole in ones, der er lavet igennem årene.

-----------------------------------------------------------------

Banerekord

Under DM i slagspil satte Puk Lyng Thomsen en ny imponerende banerekord på Struer Golfklubs bane med 63 slag fra blå tee.
Banerekorden blev lavet i finalerunden 30.august 2015. Den tidligere banerekord (gul tee) var 65 slag brutto (-6), og var lavet af Michael Aagard Mortensen.

----------------------------------------------------------------

Hole in one

Enkelte er heldige at slå det helt perfekte slag, både gæster og medlemmer. Se listen over Hole in ones igennem årene HER. Vores Hole in one Whisky er sponsoreret af SPAR HUMLUM.

Hole-in-One – Retningslinier "

Følgende skal være opfyldt for godkendelse af hole in one:

1. skal finde sted under normalt spil af en runde, som dog ikke behøver at fuldføres.
  2. der skal være spillet med en medspiller/makker, eller slaget skal være overværet af et vidne.
  3. slaget skal være det første slag på hullet. Det vil sige, at hole in one med en ny eller provisorisk bold ikke anerkendes.
  4. slaget skal være slået til den ordinære green fra et af de ordinære teesteder eller fra et af klubben afsat provisorisk teested, som dog ikke må ligge væsentligt nærmere green end det ordinære teested.
  5. for runden (eller den spillede del af runden) skal et scorekort være korrekt udfyldt og underskrevet af spiller og markør eller påtegnet af vidnet.
  6. Scorekortet skal spilleren selv taste i Golfbox.

Hvis du laver Hole-in-one på Struer Golfklubs 18 huls bane, kan du henvende dig i Sekretariatet eller i Café Humlum, hvor du får udleveret 1 flaske whisky, til uddeling til de personer der opholder sig i klubhuset og/eller på terrassen.

Flasken må tømmes, men må ikke forlade klubhuset.

-----------------------------------------------------------------