TIRSDAGSDAMER

Tirsdagsdamerne er en klub i klubben for alle kvinder, som er medlem i Struer Golfklub, uanset alder og handicap.

----------------------------------------------------

Formål:

Formålet med tirsdagsdamer er at få nogle hyggelige golfrunder, og skabe fællesskab og socialt samvær. Det giver dig mulighed for at finde nye golfvenner at spille med

----------------------------------------------------

Tilmelding, pris og MATCHINFO

Der spilles tirsdag formiddag, og det er ikke et krav at spille hver tirsdag. Du tilmelder dig via golfbox  om mandagen og der spilles i 3 rækker, og du kan vælge   9- eller 18 huller. Golfbox opretter automatisk grupperne, derefter sendes mail om starttid og medspillere. Der betales et startgebyr, som dækker præmier ( pt. 10 kr. pr gang) årlig kontingent er pt. 50 kr. Matchlederen indberetter scores  efter alle matcher.

-----------------------------------------------------

Opstart

Golfsæsonen starter første tirsdag i marts (sammen med generalforsamlingen) og slutter den første tirsdag i december (Hvor der afholdes julefrokost). Vi spiser sammen den 1. tirsdag i hver måned. I foråret arrangeres en 2 dages udflugt og en 1- dages udflugt om efteråret

Er du ny og vil gerne prøve at spille med, eller ønsker yderligere oplysninger om TIRDAGSDAMER, er du ALTID  meget velkommen til at kontakte èn i bestyrelsen eller kontakte et af vore medlemmer.

Vi vil glæde os til at byde dig VELKOMMEN

----------------------------------------------------------

Bestyrelsen: