Old Boys

Oldboys spiller golf hver mandag hele året. Klubben er for alle mandlige medlemmer, som er frigivet til stor bane, og som er fyldt 55, pt er vi ca. 100 medlemmer, du er meget velkommen til at deltage.

--------------------------------------------------------------

Formål og deltagelse

Klubbens formål er at samle medlemmerne til fælles hyggelige turneringer, og efter turneringerne er der socialt samvær i klubhuset med mulighed for fælles spisning af et par stykker smørrebrød.

---------------------------------------------------------------

Tilmelding, pris og Match info:

• Tilmelding sker via golfbox senest søndag kl. 17:00. Ved tilmelding vælges om man vil spille 9 eller 18 huller og om man ønsker at spise.
  • 18 hullers matchen starter kl. 8:00 om sommeren og 9:00 om vinteren - Opdeles i op til 3 række efter handicap (A, B og C). Der spilles stableford i B- og C-rækken, mens A-rækken spiller slagspil.
  • 9 hullers matchen (klub 9) starter ca. kl. 9:30 om sommeren og 10:30 om vinteren - Opdeles i op til 3 rækker efter handicap (D, E og F). Alle spiller stablefor
  • Turneringsgebyr er 20 kr. pr. match, + betaling for mad, hvis man ønsker at spise. Der er uddeling af præmier når alle er færdige.
  • Ud over mandagsturneringerne arrangeres der fælles matcher med Lemvig, Sydthy og Nordvestjysk. Hver af de 4 klubber er værter ved en match.
  • Tirsdag efter pinse (vi spiller ikke 2. pinsedag) har vi en match ”mod” tirsdagsdamerne.

-----------------------------------------------------------------

Har du lyst at høre mere om klubben og afprøve om det er noget for dig, så tøv ikke med at kontakte et af bestyrelsesmedlemmerne! Vi har plads til flere, og vi vil gerne være med til at give dig en god oplevelse sammen med jævnaldrende på vores dejlige golfbane. Du finder info omkring turnering på Old Boys Hjemmeside

-------------------------------------------------------------------

Oldboys bestyrelse