Club 37

Club 37 er en klub i klubben. Den er perfekt som overgangsklub for nyligt frigivne (begyndere). Klubben er for dig der gerne vil blive bedre og mere rutineret i at spille på den store bane. Der spilles på torsdage - så vidt muligt efter normal arbejdstid, og der spilles altid kun 9 huller.

----------------------------------------------------------------

Formål og information

Formålet med Club 37 er at fastholde medlemmer efter frigivelse og give alle mulighed for at spille med andre på samme niveau. Du får mulighed for at få nye golfvenner og danne klub relationer. Alle frigivne med et HCP på 37 til 54 er velkommen til at blive medlem af Club 37.

Når dit handicap kommer under 37 har du herefter mulighed for at deltage i andre af klubberne i Struer Golfklub. Du må gerne blive i Club 37 året ud, i det år hvor du er nået niveauet 37.

En gang om året ved sæsonafslutning, spiller vi mesterskabsturnering, som planlægges i samarbede med vores PRO. Vi spiller golf hele året, hvis banerne tillader.

Vi har en Facebook gruppe som hedder ”Club 37 Struer Golfklub”. her finder du oplysninger og tiltag for C37, vi opfordrer dig derfor til at blive medlem af denne gruppe. Club 37 bakker op omkring Struer Golfklubs øvrige matcher og arrangementer.

-----------------------------------------------------------------

Tilmelding, pris og tidspunkt

Du tilmelder dig, via Golfbox senest kl. 16, dagen før match. Samme dag inden kl. 21.00 vil du modtage en starttid med banestart og medspillere på mail. Det koser 20 kr at deltage og du betaler ved tilmeldning på MobilePay til 9361WV. Beløbet dækker udgifter til præmier og Club 37 kassebeholdning.

------------------------------------------------------------------

Spilleinfo

Der uddeles præmier til den højeste score i hver gruppe med fordelingsnøgle 75% til præmier og 25% til klubkassen. Præmier vil fortrinsvis være gavekort eller varer fra Pro-Shoppen eller Cafe Humlum. Der spilles i følgende grupper:

A: HCP 37 til 43

B: HCP 43,1 til 48

C: HCP 48,1 til 54

GolfBox opretter automatisk grupperne, og fordeler spillerne på tværs deraf. Scorekort printes forud for turneringstart. Scorekort skal godkendes af markøren inden de overdrages til Turledelsen, som herefter indberetter scores og opgør præmiefordeling. Alle Scorekort skal indleveres til turledelsen.

-------------------------------------------------------------------

Matchkomitee

Club 37 ledes af to medlemmer, som til sammen udgør klubudvalget og fungerer som turneringsledere. Ved tvivlsspørgsmål er du meget velkommen til at kontakte en af dem, og høre hvordan du kommer igang.

Michael Kristensen
Mail: michael.1956@icloud.com