Juniorgolf

-----------------------------------------------------------------

Juniortræningen i Struer Golfklub, kendetegnes ved godt humør, plads til alle og et stærkt fællesskab på tværs af køn og alder.
Alle spillere har et godt fælleskab både til træning og til match.
Træneren sørger for det gode humør, og den positive opbakning til alle.
Overvejer du at prøve kræfter med golfspillet kan du trygt komme og prøve det 1-2 gange inden du bestemmer dig. Har du lyst til at afprøve Juniorgolf, kan du kontakte Træner Michael Pedersen på michaelpedersenprogolf@gmail.com

Kontakt mellem spillere, træner og forældre
Spillere og forældre har en lukket Facebookgruppe, hvor der laves opslag fra træner om træning, fra spillere om træningsafbud, fra udvalget om arrangementer.
Derudover benyttes personlige beskeder til de unge, en seddel med hjem af og til og selvfølgelig denne opdaterede hjemmeside.

Vi tilbyder flere forskellige hold, alt efter alder i Struer Golfklub se nedenstående for at finde den der passer til dig.

---------------------------------------------------------------

JUNIORERNE 4-10 år - SUBWOOFER

Er du dreng eller pige og har lyst til at se om golf er noget for dig, så er Subwooferne et godt sted at starte. Subwooferne er målrettet de 5-10 årige, men er du yngre eller ældre, er du også meget velkommen. Vi ønsker, at give dig den bedste start på livet som golfspiller og aktiviteterne er målrettet, så alle har det sjovt og trives. Vi bestræber os på at have legen med i golfen og golfen med i legen. Som Subwoofer er du en del af et fællesskab og møder andre ligesindede i en sjov, afslappet og tryg atmosfære.

Forældre

Som forældre til en Subwoofer har vi brug for din hjælp til træningen for at vi kan skabe de bedste rammer for dit barn, det er derfor vigtigt du deltager aktivt i træningen sammen med børnene. Du er muligvis trådt ind i en ny og anderledes verden, specielt hvis du ikke spiller golf, derfor guide vi dig gerne til træningen.

Vi benytter den ugentlige træning samt Facebook gruppen "Subwooferne - Struer Golfklub" til at kommunikere med.

Træningen er hver fredag fra kl. 16.00 -17.00. Træningen vil være en kombination af leg, hygge og golfaktiviteter. Vi håber at se mange hver gang, men det er ikke et krav man møder hver gang.

Pris: Gratis

Kontakt Subwoofer ansvarlig Michael Pedersen på telefon 25541281 eller via mail på michaelpedersenprogolf@gmail.com.

------------------------------------------------------------------

Juniorgolf 10 - 13 år

Junior golf henvender sig til de lidt ældre børn, men er for alle niveauer. Vi træner golf, hygger os og spiller match.

Pris: 1300 kr

Kontakt Michael Pedersen på telefon 25541281 eller via mail på michaelpedersenprogolf@gmail.com.

....................................................................................

Juniorgolf 14-18 år

Denne form for juniorgolf er for de unge som har mod på golf, og for alle niveauer. Vi træner teknikker, slag, putting og indspil. Vi spiller match, hygger os og har det sjovt.

Pris: 1550 kr.

--------------------------------------------------------------------

Det er muligt at være distance medlem som juniorer - se priserne på dette under kontingentsatser